مجله پزشکی پوست و مو

این وبلاگ برداشت شخصی من از مطالعات پزشکی در زمینه پوست و مو است

مجله پزشکی پوست و مو

این وبلاگ برداشت شخصی من از مطالعات پزشکی در زمینه پوست و مو است

  • ۰
  • ۰

خونریزی بعد از کاشت مو در عمل یک اتفاق طبیعی است که با فشار دادن جای خونریزی معمولا بند می آید، البته در برخی موارد نادر، پزشک مجبور می شود جای زخم را بخیه کند تا خونریزی متوقف شود.

همانطور که میدانید برای انجام کاشت مو از روش های مختلف جراحی استفاده میشود به همین دلیل ممکن است افرادی که از روش هایکاشت مو استفاده میکنند در برخی موارد عوارض خاصی را تجربه کنند. خونریزی هم از مشکلاتی است که امکان دارد برخی از افراد دچار آن شوند به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه از روش های کاشت مو استفاده کنند با آن آشنایی پیدا کنند.

به طور کلی باید توجه داشته باشید که خونریزی خفیف نیاز به درمان نخواهد داشت و معمولا به صورت خود به خود برطرف خواهد شد به همین دلیل برای درمان خونریزی بعد کاشت مو نباید حساسیت زیادی به خرج داد. به این نکته توجه داشته باشید که روش های جدید کاشت مو باعث شده اند تا احتمال این مشکل به حداقل ممکن برسد به همین دلیل نباید نگران این موضوع باشید.

جلوگیری از عوارض کاشت مو

برای اینکه بعد از کاشت مو دچار عوارض مختلف نشوید باید حتما به مراقبت های لازم توجه داشته باشید چون معمولا افرادی که برای درمان خونریزی بعد کاشت مو به پزشک مراجعه میکنند به مراقبت هایی که توصیه شده است توجه کافی نداشته اند. به طور کلی میتوان گفت رعایت مراقبت های بعد از کاشت و انتخاب متخصصان با تجربه برای کاشت مو تا حد زیادی باعث میشود تا دچار عوارض کاشت مو نشوید.

تمیز کردن محل کاشت در صورت خونریزی

در صورتیکه خونریزی بعد از کاشت مو در نواحی گیرنده و دهنده کاشت مو زیاد باش. برای تمیز کردن باید از گاز استریل استفاده کرد. به مدت 15 دقیقه و بسیار آهسته روی محل خونریزی قرار دهید. این کار باید با ملایمت تمام انجام شود تا آسیبی به فولیکول های کاشته شده وارد نشود. 


منبع: مجله پزشکی پوست و مو

  • ۹۸/۰۱/۲۴
  • فاضله زنگنه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی