مجله پزشکی پوست و مو

این وبلاگ برداشت شخصی من از مطالعات پزشکی در زمینه پوست و مو است

مجله پزشکی پوست و مو

این وبلاگ برداشت شخصی من از مطالعات پزشکی در زمینه پوست و مو است

  • ۰
  • ۰

در عمل کاشت مو، بهتر است مدت 1 هفته قبل از کاشت مو و 2 هفته بعد از کاشت مو از فعالیت های زناشویی که موجب آسیب رسیدن به فولیکول های مو می شود، پرهیز کنید. مدت زمان پرهیز شما با نظر پزشک معالج ممکن است قابل تغییر باشد.

این مورد ممکن است سوالات افراد زیادی باشد اما به دلیل حجب وحیا و شرم زدگی از پرسش در مورد آن پرهیز کنند. روابط زناشویی بعد از کاشت مو یک مسئله ی مهم است که باید آگاهی کامل برای مواجهه با آن داشت. در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که این مراقبت ها و پرهیز های از رابطه به چه صورت می باشد.

پوزیشن (وضعیت) های توصیه شده روابط زناشویی بعد از کاشت مو

در حین رابطه وضعیت هایی که تحرکات زیادی دارد خطرساز است. ممکن است شریک جنسی شما دچار هیجانات غیرقابل انکار شود و موهای شما را کشیده و یا تحرکات زیاد و تکان خوردن و خم شدن سر باعث آسیب به بخیه ها، پوست سر و حتی آسیب به موهای تازه کاشت شده شود.

مراقبت از سر بعد از عمل کاشت مو در برابر هرگونه فشار، خم شدن و تکان خوردن ضروری و لازم می باشد.

بعد از کاشت مو برای انجام روابط زناشویی با پزشک خود مشورت کنید.اگر پزشک شما رابطه جنسی را با توجه به روش کاشتی که برای شما انجام شده که اگر به روش FITباشد در این روش بدلیل برداشت فولیکول بصورت پراکنده از بانک مو و یا به روش FUTکه در این روش یک نوار 1 سانتی از قسمت بانک مو برداشت می شود و یا حتی روش ترکیبی که هم روش FIT و هم روش FUT بصورت ترکیبی استفاده می شود را بلامانع دانست، وضعیت هایی که خطرات و هیجانات کمتری برای شما دارد را به شما آموزش می دهد.


منبع: مجله پوست و مو 

  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • فاضله زنگنه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی