مجله پزشکی پوست و مو

این وبلاگ برداشت شخصی من از مطالعات پزشکی در زمینه پوست و مو است

مجله پزشکی پوست و مو

این وبلاگ برداشت شخصی من از مطالعات پزشکی در زمینه پوست و مو است

  • ۰
  • ۰

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT از سریع ترین روش های کاشت مو است. کاشت مو به این روش توسط دستگاهی با نام SAFERانجام می شود.

 دستگاه SAFER  گرافت های سالم را از قسمت بانک مو فرد شناسایی کرده و آن ها را برمی دارد، سپس این گرافت ها در نواحی کم پشت سر کاشته می­شوند. این تکنولوژی باعث شده است تا آسیب کمتری به گرافت های مو وارد شود و تقریبا همه گرافت های برداشت شده کاشته شوند.

چه انتظاری باید از کاشت مو به روش SUT داشته باشیم؟

قبل از انجام هر یک از روش های کاشت مو باید به این نکته توجه داشته باشید که با انجام این روش، شما موهایی طبیعی همانند موهای خود خواهید داشت. اما اثربخشی این روش بستگی زیادی به میزان مراقبت از مو پس از کاشت مو دارد. همچنین باید بدانیم ریزش مو پس از کاشت مو برای ۶ ماه ابتدایی این عمل طبیعی است.

چه تعداد تار مو در هر جلسه کاشت مو به روش SUT پیوند زده می شود؟

تعداد فولیکولهای مو به تراکم موی پشت سر فرد بستگی دارد. موهای برداشت شده از پشت سر فرد می توانند به صورت تک دانه یا چند تایی باشند.

مزایای کاشت مو به روش SUT

خط رویش طبیعی و برداشت و کاشت مو به شیوه بسیار دقیق، رسیدن به بالاترین تراکم مو در کمترین تعداد جلسات ممکن (۱ جلسه) و از بین نرفتن حالت طبیعی چهره فرد از مزایای کاشت مو به روش SUT است. از دیگر ویژگی های مثبت این روش می توان به سالم ماندن تمامی فولیکول های برداشت شده، در خلال پروسه برداشت و فریز کردن فولیکول ها و کاشت آن به صورت دقیق و در محل مورد نظر توسط متخصص کاشت مو ، اشاره نمود.

معایب کاشت مو به روش SUT چیست؟

تمام سعی متخصصین کاشت مو و پیوند مو در این بوده است که در روش SUT حداکثر معایب روش های سنتی FIT و FUT را برطرف نمایند. بنابراین در این روش حداقل میزان عوارض و مشکلات پس از عمل برای فرد به وجود می آید.


منبع: مجله پوست و مو

  • ۹۸/۰۱/۲۴
  • فاضله زنگنه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی