مجله پزشکی پوست و مو

این وبلاگ برداشت شخصی من از مطالعات پزشکی در زمینه پوست و مو است

مجله پزشکی پوست و مو

این وبلاگ برداشت شخصی من از مطالعات پزشکی در زمینه پوست و مو است

  • ۰
  • ۰

عوارض بعد از کاشت مو

جوش بعد از کاشت مو، ورم چشم، پوسته شدن و قرمزی پوست سر، ریزش موها بعد از کاشت وعوارض خاص کاشت مو در زنان از جمله این موارد می باشند. در این مقاله ما سعی داشته این عوارض را با شرح دقیق تجزیه و تحلیل نماییم و راه های درمان آن ها را شرح دهیم.

ریزش موهای کاشته شده بعد از عمل امری کاملا طبیعی است. نباید منتظر نتیجه نهایی کاشت مو بعد از مدت کوتاهی بود. چرا که پس از یک هفته تا یک ماه بعد موهای کاشته شده وارد فاز شوک شده و شروع به ریزش می کنند . این امر ربطی به دوام موهای کاشته شده ندارد و در تمامی روش های کاشت مو یکسان است.

در واقع اگر بعد از کاشت مو حس کردین موهای شما باز دچار ریزش شده اند اصلا جای نگرانی نیست. اما اگر موهای شما همراه با ریشه در حال جدا شدن می باشند . به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه نباید موهای خود را دست زده به طوری که از ریشه جدا شوند.

خونریزی

هرچند خونریزی مستمر به ندرت رخ می دهد ولی یکی از عوارض عمل پیوند مو است. البته می توان انتظار کمی خونریزی را داشت که با اعمال کمی فشار متوقف می شود ولی در صورت بروز خونریزی مستمر، نیاز به بخیه وجود خواهد داشت.

 نازک شدن موقت مو

یکی از عوارض کاشت مو ،نازک شدن موقت مو است که باعث می شود تا موی پیوند زده شده پس از جراحی اغلب ریزش می کند. اما این موها دوباره رشد خواهند کرد. احتمال ریزش موهای قبلی هم وجود دارد؛ ولی این نوع ریزش پایدار نیست و پس از ۱-۲ ماه برطرف می شود.


منبع:مجله پوست و مو 

  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • فاضله زنگنه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی