مجله پزشکی پوست و مو

این وبلاگ برداشت شخصی من از مطالعات پزشکی در زمینه پوست و مو است

مجله پزشکی پوست و مو

این وبلاگ برداشت شخصی من از مطالعات پزشکی در زمینه پوست و مو است

  • ۰
  • ۰

بهترین فصل کاشت مو

باتوجه به این که کاشت مو یک عمل سرپایی محسوب می‌شود که در عرض چند ساعت انجام می‌گیرد، اصلی‌ترین نگرانی در مورد آن بحث بهبودی و ریکاوری است.

مانند همهٔ جراحی‌های دیگر، محل‌ کاشت را باید تمیز نگه دارید تا عفونی نشود. دو هفتهٔ ابتدایی بعد از کاشت بازه‌ای بسیار مهم در بهبودی پس از کاشت است. بعد از ۶ تا ۸ هفته می‌توانید به برنامهٔ روتین سابق خود بازگردید و معمولاً نتایج کاشت بعد از یک سال به طور کامل نمایان می‌شود.

برای این که مطمئن شوید بهترین نتیجه را از کاشت خواهید گرفت، مزایا و معایب کاشت مو در فصول مختلف را بررسی کرده‌ایم تا ببینید بهترین فصل کاشت مو برای شما چه زمانی است:

بهار

در بهار دمای هوا نسبتاً متعادل است، اما انتظار بارش‌های مقطعی وجود دارد. وزش‌های فصل بهار قدری غیر قابل پیش‌بینی هستند ولی مانع این نمی‌شوند که بیشتر آخر هفته‌ها را در بیرون از منزل بگذرانیم. اما آیا بهار بهترین فصل کاشت مو برای شماست؟

مزایای کاشت مو در فصل بهار

غذاهای مورد علاقه شما (و موهایتان) به بازار می‌آیند. غذاهایی مانند ماهی سالمون و دیگر غذاهای دریایی، کلم بروکلی و اسفناج. رطوبت هوا کمک می‌کند تا بدون آسیب زدن به موها، آن‌ها را حالت دهید. به علاوه وضعیت آب و هوا رو به دلپذیر شدن می‌گذارد و احتمالاً با چالش‌ کمتری برای رسیدن به کلینیک و ملاقات با پزشکتان مواجه خواهید شد. شروع سال نو می‌تواند شروعی نو برای شما هم باشد.

اگر کمی قبل از تعطیلات نوروز مو بکارید، می‌توانید از زمان تعطیلات استفاده کرده و بهبودی مناسبی در منزل داشته باشید.

معایب کاشت مو در فصل بهار

باد و باران برای زخم‌های کاشت (تا زمانی که بهبودی کامل حاصل نشوند) تا حدی تهدید به حساب می‌آیند و باید مراقب آن‌ها باشید. با گرم شدن هوا و تابش بیشتر آفتاب، باید به پوست سر خود ضد آفتاب بزنید یا به روش‌های دیگر (مثل گذاشتن کلاه) از تابش مستقیم آفتاب به سرتان جلوگیری کنید.

همچنین تا پاییز یا زمستان خبری از موهای پر پشت نیست و باید فصل تعطیلات را نیز با موهای کم پشت به سر کنید.


منبع: مجله پزشکی پوست و مو 

  • ۹۸/۰۱/۲۷
  • فاضله زنگنه

نظرات (۱)

  • beautyniyayesh@gmail.com
  • کاشت ابروکلینیک نیایش

    https://niayeshbeautyclinic.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی